Byl jsi malý dítě a pořád si jen hrál. Vzpomínáš? Příběh nejúspěšnější…
Byl jsi malý dítě a pořád si jen hrál. Vzpomínáš? Příběh nejúspěšnější…
Jaký je vztah heterosexuálního muže ke svému penisu? Co nutí chlapečky chovat se jak kokoti a ze všeho si ustří…
Každá se nakonec dočká svýho Kokota. Čekání na Kokota je krůtí absurdní drama. Během představení si…
Každá se nakonec dočká svýho Kokota. Čekání na Kokota je krůtí absurdní drama. Během představení si…
Přijďte si zahrát největší rozšíření klasické táborové hry "městečko Palermo" v&scaron…
Loutková inscenace plná vody pro děti od 2 let a jejich rodiče. Až půjdeš k řece, zadívej se kolem sebe. Řeka je živel, řeka je…
Každé dílo, co za něco stojí, má dvojku. Terminátor má dvojku a je lepší. Dvojky jsou dobrý.…
ŠOK! Maso krůtí historicky poprvé uvádí inscenaci s hlavní mužskou postavou. Ale nenechte se zmást. Tento…
Divadelní comiks-con. American psychological society (APS) vydala v roce 2017 studii, která dokazuje, že cca 70% lidí sní o…
Jaký je vztah heterosexuálního muže ke svému penisu? Co nutí chlapečky chovat se jak kokoti a ze všeho si ustří…
Přijďte si zahrát největší rozšíření klasické táborové hry "městečko Palermo" v&scaron…
Přijďte si zahrát největší rozšíření klasické táborové hry "městečko Palermo" v&scaron…
Byl jsi malý dítě a pořád si jen hrál. Vzpomínáš? Příběh nejúspěšnější…
Byl jsi malý dítě a pořád si jen hrál. Vzpomínáš? Příběh nejúspěšnější…
Každé dílo, co za něco stojí, má dvojku. Terminátor má dvojku a je lepší. Dvojky jsou dobrý.…
Video NoD
František Pecháček: Tekutý národ
Kurátorka: Veronika Zajačiková
28. 11. 2017 - 10. 1. 2018
Roztékající se symboly demokracie a odkazu Václava Havla.
Památník na Národce byl (pře)sazen, na piazzettě ND tají poslední kousky ledovce odkazu Láska a víra zvítězí laminátového srdce Kurta Gebauera. Varovné signály totalitních režimů straší nejen v médiích. Politici bičují svá ega v křečovitě podbízivé úsměvy. Je to fake, prázdná gesta, cesta do nikam - nebo cesta zpátky?
Projekt reflektuje aktuální dění na české politické scéně. Autor v projekci pracuje formou fluidní simulace. Syntéza obrazu založená na předloze patří mezi nové výzkumné směry oboru počítačové grafiky. Jejím cílem je vygenerovat obraz, který respektuje novou strukturu, ale v detailech je k nerozeznání od originální předlohy.
Na základě realizovaných projektů, kde byla uplatněna technologie motion capture, jsem nabyl několik zajímavých poznatků. Například pokuď pracuji jen ze základní armaturou to znamená, že zachycuji jen kostru, nikoliv, mluvené slovo a výraz, tak jsem díky této výrazové redukci svědkem toho, že logicky díky právě absenci zmiňovaných složek dochází k tomu, že jednotlvé výrazy nejsou zcela čitelné. Tento jev vzniká přirozeně tím, že obsadí-li člověk to role mo-cap figuranta v nejhoším případě sám sebe, nebo lépe profesionálního herce či tanečníka, tak i přes jejich profesní kvality, stejně není absolutně vždy jasné co je předmětem sdělení, což vychází z toho, že pouhé abstrahovaní pohybové složky z nečeho co tvoří jinak pohybové divadlo nebo nonverbální divadlo nemůže úplně samo o sobě fungovat. Problematika motion capture, chci - li v ní dosáhnout dobrých výsledků, tak musím hledat cestu a inspiraci v principech loutkového divadla nebo možná i například v principech japonského tance butó. Uvěřitelnost gesta tedy určuje kvalitu sdělení. Je zajimavé, že neexistuje v ČR ani jedna instituce, která by se věnovala přímo práci s performery v oboru motion capture, když by mohla nabídnout určitý směr oborům, jako je loutkářství a nonverbální divadlo, které jsou v současné době, čím dálě méně zmiňovány, přestože čr má bohatou loutkářskou historii, známou po celém světě.